Nowości w mojej szafie.

W ostatnim czasie w mojej szafie przybyło trochę ubrań.Dziś pokażę zdobycze z ostatnich zakupów.Najbardziej zadowolona jestem z zakupu spodni.Czuję się w nich świetnie.Są przyległe i elastyczne,co jest u mnie bardzo na plus.Oprócz spodni cieszę się również  z portfela w panterkę, który jest bardzo poręczny oraz ma parę dużych przegródek.Jak zawsze nie mogło się odbyć bez kupna bluzek,które kolekcjonuję.Pod koniec zakupów udało mi się natrafić na świetną bluzę w pomarańczowym kolorze.Bardzo ją lubię.Jest wykonana z miłego materiału i świetnie na mnie leży.










70 komentarzy:

  1. szkoda, że zdjęć nie pokazałaś :<

    OdpowiedzUsuń
  2. śweitna ta biała bluzka, od dawna takiej szukam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką samą bokserkę tą z zamkiem tyle że moja jest czarna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten top z zipem, świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :) , ładne rzeczy
    zapraszam:
    http://to-i--owo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy, moją faworytką jest biała koszulka i dżinsy :)
    a torbę kupiłam dawno temu w croppie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie rzeczy są fajne a zwłaszcza biały T-shirt :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna bokserka z zamkiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za miłe słowa! ;) A co do zakupów,to widzę,że się udały! ;) podoba mi się wszystko co tam masz! ;D

    Zapraszam do mnie. Obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  10. biała koszulka bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne ciuszki.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice blog.
    The posts are interesting. I found many ideas.
    Well done!
    If you'd like to see changes in my blog or my facebook fanpage.
    Kisses from Italy! :-*

    Habanero Handmade

    BLOG: http://habanerohandmade.blogspot.it

    FANPAGE FACEBOOK: https://www.facebook.com/pages/Habanero-Handmade-Fanpage/119842804790054

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, duże te twoje zakupy. ^^ Mam chyba podobne spodnie. :p

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie tutaj ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi sie koszulka z napisem n'1 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również obserwuję ;*
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Portfel i pomarańczowa bluza .o.
    Będę wpadać no i zaobserwowałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny portfel, sama chciałabym taki mieć ;)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że zakupy się udały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za miłe słowa :) bardzo fajna biała koszulka i bluzeczka z zamkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te porteczki faktycznie świetne. Ja również najbjdziej lubię te przylegające i elastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kochana zapraszam na rozdanie, do wygrania podkład VERSACE :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. super portfel, w pierwszej chwili myślałam, ze to kopertówka!
    haha ;)
    ciekawe zakupy
    Pozdrawiam serdecznie, a w wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  24. Kopertówka powala na kolana, bezapelacyjnie hehe : D
    Dodaję do obserwowanych, super blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. portfelik masz cudowny! :) w sumie, jak wszystko inne :)
    pozdrawiam i zapraszam, buziak!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne spodnie jeansowe i bluzeczka na ramiączkach w kolorze jasnego brązu ;]

    Zapraszamy na nową notkę.
    Tylko u nas krok po kroku "paznokcie wodą malowane". Dowiedz się o ich technice wykonania na www.werbeautykor.blogspot.com !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakupy świetne!
    Obserwuję, mogę liczyć na rewanż? ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. ale super koszulki , jaram sie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta bluzka na ramiączka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajne rzeczy kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne są te wszystkie ubrania! Bardzo mi się podobają ich kolory *.*
    Zapraszam do mnie, dopiero co zaczynam ale mam nadzieję że blog się spodoba i zostaniesz moim obserwatorem! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. niektóre rzeczy naprawdę przypadły mi do gustu♥

    OdpowiedzUsuń
  33. bokserka i biała bluzeczka świetne, zapraszam do siebie c:

    OdpowiedzUsuń
  34. super rzeczy, ale ten portfel chyba najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam duże portfele, wiecznie mam mnóstwo rzeczy, które muszę do niego upchać, powodzenia w prowadzeniu bloga! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. bluzeczka brązowa i ta w paseczki, mmmm ;d




    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekamy na nową notkę !!!
    A już u nas "Makijaż na Euro 2012 wraz z konkursem !" Nie możesz tego przegapić tak jak my Polacy nie możemy przegapić meczów naszej reprezentacji !!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Udane zakupy ;) Koszulka w paski i spodnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz mega blog. ;3
    Odwiedź też mojego gdy będziesz miała czas,
    ja dopiero zaczynam, więc gdy spodoba Ci się mój
    blog dodaj mnie do obserwowanych i napisz w komentarzu
    a ja sie odwdzięczę ;3
    Jeśli nie lubisz takich komentarzy usuń go po prostu.
    Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Chciałam cię poinformować o rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są niesamowite bransoletki! Bardzo łatwo je wygrać. Zapraszam, nie masz nic do stracenia, mam nadzieję, że weźmiesz udział, xx Poppy c:

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny portfel :DD
    Zapraszam,nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  42. hej ! świetne nowości ;) spodnie rzeczywiście są super, maja fajny kolorek.

    serdecznie zapraszam do siebie :*

    i dodaję do obserwowanych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. super łupy, świetna kopertówka i jeansy <3

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zakupy. :)

    Na moim blogu organizuję rozdanie w którym do wygrana jest wybrana przez siebie rzecz ze sklepu odzieżowego. ;) Zapraszam Cię serdecznie, miło mi będzie, jeśli zostaniesz ze mną dłużej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. bokserka brązowa i portfel w panterkę ;) Cudowne ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne ubranka!Świetny blog!
    Zapraszam do mnie!
    + Obserwuję , licze na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. so many cute and stylish things!! i like this post!!

    OdpowiedzUsuń
  48. bokserka z zameczkiem bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne nowości, biała bluzeczka boska!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. swietne ciuszki ! ;]
    zapraszam do siebie,obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń